Metode prin care să-ți crești numărul de vizite pe site

Cel mai probabil, ai muncit din greu pentru a-ți crea website-ul iar acum a venit momentul să-l lansezi. Tot ce a rămas de făcut este să aștepți clienții. Doar că, nu e chiar atât de ușor. Cum crești numărul de vizite? Înainte ca asta să se întâmple e nevoie să obții trafic către site-ul tău și apoi să convertești acei vizitatori în clienți. În acest articol vom discuta despre câteva tehnici care sunt foarte eficiente atunci când vine vorba de creșterea numărului de vizite. Așadar, să începem!

1. Creează un blog

Unul dintre cele mai eficiente moduri de a atrage noi potențiali clienți este prin crearea unui blog care ajută oamenii să-și rezolve problemele care sunt legate de nișa în care aplici. De exemplu, dacă vinzi produse de înfrumusețare, un blog care oferă sfaturi și noutăți despre cum se poate aplica un machiaj este o modalitate excelentă de a obține vizitatori și de a promova produsele pe care le vinzi.

Folosind o gamă largă de materiale – conținut text, imagini, videoclipuri, etc, poți, de altfel, să-ți îmbunătățești relația pe care o ai cu publicul. Un bun marketing de conținut funcționează, de altfel, extrem de bine atunci când este realizat și pe rețelele de social media.

2. Folosește rețelele de socializare

Una dintre cele mai bune metode pe care le poți utiliza pentru a-ți promova afacerea este social media. Platforme precum Facebook și Instagram sunt modalități excelente de a interacționa cu potențialii clienți, de a-ți expune produsele și de a-ți defini marca. În schimb, vei primi oameni care te urmăresc, le plac și distribuie conținutul cu alții. În esență, acest lucru nu este decât publicitate gratuită.

Cu toate astea, nu te limita doar la Facebook și Instagram. Și alte platforme oferă oportunități destul dei interesante. Dacă ai produse, fie servicii atrăgătoare din punct de vedere vizual, de exemplu, Pinterest este ideal.

3. Folosește titluri și descrieri care să atragă atenția

Când afacerea ta apare în rezultatele Google, persoana care efectuează căutarea vede două lucruri: titlul paginii sau a postării și meta-descrierea. Acestea sunt singurele elemente de care lumea este interesantă și care au o influență majoră atunci când cineva ia decizia asupra cărui rezultat să apese click.

Pentru a-ți îmbunătăți aceste șanse și pentru a aduce mai mulți oameni pe site-ul tău, trebuie să scrii cu atenție titlurile și să le susții cu o meta descriere care atrage atenția.

4. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare

SEO este o modalitate foarte bună prin intermediul căruia îți poziționezi conținutul cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare. Deși există o mulțime de experți care îți vor oferi consultanță detaliată, sunt câteva lucruri de bază pe care fiecare trebuie să le efectuezi pentru a-ți îmbunătăți SEO.

  • Folosește cuvinte cheie în titlu, meta descriere și în primul paragraf al textului.
  • Asigurați-te că utilizezi subheadinguri (de exemplu: h2).
  • Menționează linkuri interne în conținut către alte pagini și postări importante ale website-ului.
  • Asigurați-te că toate imaginile folosesc „alt tag-uri” – acest lucru va ajuta motoarele de căutare să înțeleagă despre ce conținut e vorba pe pagină, nu doar despre text.
  • Menționează linkuri externe către site-uri cu autoritate atunci când este cazul.

5. Asigură-te că site-ul este responsive

Un site redimensionabil este unul care se adaptează la dispozitivul de pe care este accesat. Dacă nu ești sigur de acest lucru, pentru a verifica, intră pe un telefon mobil și vezi dacă tot conținutul s-a adaptat, fie dacă trebuie să faci zoom pentru a-l vedea. Site-urile care nu au un design responsive sunt problematice pentru dispozitivele mai mici și îi determină pe vizitatori să plece în altă parte. Dacă 40% din trafic utilizează aceste dispozitive, înseamnă că vei pierde o cantitate substanțială din acesta prin faptul că nu ai un site adaptabil. În plus, deoarece Google clasează acum site-urile în ierarhia sa și după acest principiu, poți avea de câștigat, fie de pierdut, totul ține de tine.

6. Fii activ în conversații

Așa cum relațiile cu publicul din lumea reală ajută în privința afacerilor, și cele de pe internet pot aduce sa crești numărul de vizite substanțial atunci când vine vorba de numărul vizitatorilor. Este suficient să îți extinzi prezența brandului pe forumuri sau pe site-uri care pot atrage atenția potențialilor tăi clienți. Dacă menții contactul cu aceștia, vei lăsa, pur și simplu o ușă deschisă către business-ul tău.

7. Scrie articole pe blogul altora (guest post)

Dacă ai timpul și ocazia de a scrie un articol prin care rezolvi anumite probleme, oferi anumite soluții sau răspunzi la niște întrebări esențiale, pe un blog din aceeași nișă cu a ta și cu trafic ridicat, îți vei stimula traficul pe care-l primești. În cazul în care cititorii sunt interesați de sfaturile pe care le oferi, este posibil să te viziteze.

Multe bloguri influente acceptă guest posting-ul. Însă, pentru a vedea acest lucru, e nevoie fie să trimiți un email; fie să cauți în meniul principal, în subsolul site-ului respectiv sau pe pagina de contact dacă sunt acceptate postări de acest gen.

8. Aruncă un ochi și la concurenți

Strategiile funcționează diferit în funcție de segmentele pieței în care aplici. Una dintre cele mai bune metode de a afla care funcționează cel mai bine pentru tine, este să vezi ce face concurența pentru a atrage traficul, cum folosește social media, etc.

Poți vizita site-ul lor, le poți citi blogul și chiar urmări paginile pe rețelele de socializare.

Concluzie

Acest articol are ca scop să-ți transmită faptul că există și alte metode prin care poți atrage vizitatori pe site-ul tău si sa crești numărul de vizite. Prin folosirea rețelelor de social media, SEO și prin faptul că te angajezi în discuții cu tot felul de persoane din nișa ta, poți să-ți crești autoritate site-ului și să-ți promovezi business-ul așa cum trebuie. Poate dura timp pentru a face acest lucru, dar efectele sunt de lungă durată și pot fi mult mai puțin costisitoare decât publicitatea plătită. În cele din urmă, nu uita că aceste sfaturi sunt inutile dacă nu îți alegi un furnizor care oferă servicii de hosting bune. Altminteri, poți avea parte de repercursiuni atât de grave încât toată munca va fi în zadar.

We will be happy to hear your thoughts

      Leave a reply

      ReviewHosting